PARTYINFO
KINGDOM
Datum konání: |
14.05.2004 - pátek |
Místo konání: |
Brno - BVV (výstaviště) |
DJs: |
Ben Sims (Hardgroove/UK), Space DJz (Novamute/UK), Johannes Heil vs MC Marcellus Nealy (Cocoon/Kanzleramt/DE), Van Bass (Globalbeat/AT), Toky (Globalbeat/AT), Jerry (Apokalypsa/Bassline) a Pietro (djpietro.com) |
Info: |
http://www.kingdom2004.com |
Popis: |
pavilon G2 plocha 2900 m2, Nexo Sound by Marcel, Hucot present Videomassage by Moire & Vision, Go Go and performance by Molotov Dancer, lightshow a lasershow, Radiance fashion shop, testy extází, Lightstick shop, Rave.cz bar, afterparty v Perpetuu vstup: 299/349 CZK |
Brány se otevřou ve 20.00
Pár dotazů a odpovědí z produkce:
Co si smí a nesmí návštěvník vzít na party? Resp. s čím nebude vpuštěn?
Nesmí: pyrotechniku, pití
Místa na sezení/odpočínek, bude jich dostatek?
Zahrádka, vnitřek , viz konečná mapka
Kingdom je sice v květnu, předpokládá se tedy teplejší počasí, přesto, bude šatna?
Ano, hodně lidí nosí batůžky, mikiny apod.a šatna bude ve 100% nasazení
Kdo bude pavilón zvučit? Jak kvalitní bude sound systém?
Nexo - link
S kolika projekčními plátny se počítá?
Jedním velkým, s kamerovým přenosem, lineup apod, vše nadstandard
Kdo bude mít na starosti animace?
Moire (např. viz Apokalypsa)
Jak velká bude laserová stáj?
2x zelené lasery po stranách pódia by Sanny
Které prostory pavilónu budou zpřístupněny? I ochoz?
Zahrádka, galerie, ochoz slouží jako režie pro zvuk,světla,projekci ,lasery a a další
S jakou se počítá ochrankou? Má tato již zkušenosti s parties?
2 různé firmy, Pellos - Orion hall a MIB - Hradhouse
Počítá se s venkovním sezením? Květnový termín tomu nahrává :)
Samozřejmě viz plánek
Kolik barů návštěvníci na Kingdomu najdou?
viz mapka
Budou i stánky s jídlem? Či třeba venkovní grilování?
Ano, viz mapka
Jaké jiné stánky návštěvník na Kingdomu najde?
Německý vynil shop , Radiance, Apokalypsa stánek s lístky, Hradhouse stánek, lighstick a další
Jak jsou řešeny toalety? V pavilónu či externí? Jaký bude jejich počet?
Venkovní suché s umývárnou a dle hygienyckych norem a počtu návštěvníků
Bude pitná voda v kontejnerech?
Ne, jsou tam bary, pouze umývárny
Bude stánek na testování extází? Či jiné podobné stánky?
Ne
Jakým vchodem se na Výstaviště návštěvníci dostanou?
viz mapka - vchod 3
Bude dostatečný počet pokladen s lítkama i na místě?
Ano, rozdělen vchod na prepdrodeje a místo koridorem
Jak je to s parkováním? Bude parkoviště případně hlídáné?
Ano, viz mapka
Přítomnost MCho na party, kde se hraje převážně techno vyvolává často protichůdné reakce (např. viz anketa s českýmí techno DJi). MC Marcellus Nealy doprovodí svého kamaráda Johannese Heila na party Kingdom, kde se představí v rámci jejich světového turné.
Už když jako malé dítě sledoval při západu slunce krásu i hnus Clevelandského ghetta, ve kterém žil, slýchával Marcellus ve své hlavě hlasy poezie …
Ty hlasy ho na počátku devadesátých let zavedly až do Tokya a tam objevil krásu mluveného slova – v místních pivnicích a kavárnách, kde se scházeli cizinci žijící ve měste. Po pár letech předčítání poezie tím byl Marcellus naprosto pohlcen a už nechtěl dělat nic jiného. A začal hledat lidi, kteří by měli chuť se s ním do těchto experimentů se slovem a hudbou pustit.
Následovala spolupráce s různými DJs z Tokya, kteří hráli deep house, Drum and Bass, Techno, a avant-garde electro. Do jejich setů předčítal poezii.
Brzy nato si mnoho umělců ve městě všimlo Marcellova talentu a stal se žádaným. Takže se jako host začal objevovat na různých akcích a nahrávkách, včetně japonské multi platinové skupiny Dreams Come True.
Zdálo se, že Japoncům to, že jsou verše v angličtině vůbec nevadí. Marcellus jim dával víc než jen slova. Dostávali tu syrovou energii samotné performance. Zkouška na japonské půdě před japonským publikem pro něj byla tím pravým, protože si ověřil to, že na lidi funguje i to, co neslyší ve své rodné řeči a zároveň tomu nerozumí.
Marcellovy performance po celé zemi vyvolaly vzrůstající poptávku po něm. Spolupráce s DJs se rozrostla ina spolupráci se živými kapelami.
Založil skupinu Modernday Soothsayers a zamířil I do jazz funk expressionismu se silným poetickým nábojem. Performancemi v Singapuru a ve všech významných klubech v Tokyu se project dostal zase na jinou úroveň a také k muzikantům. Místo zpívaných melodií tam byla poezie. A kapely začly objevovat něco nového.
Čím víc těch vystoupení měl, tím těžší pro něj bylo si zapamatovat slova. Taky si všiml toho, že zatímco muzikant může částečně improvizovat, tak verše jsou omezeny tou předepsanou verzí. Tak si vymyslel nový styl – improvizovaná poezie.
Brzy nato se Marcellus potkává s legendárním house producentem Royem Davisem Jr. Ten poté co viděl Marcellovu performance s Modernday Soothsayers pouze řekl : “Teď si musíme udělat studio”. Marcellus nahrál s Royem pár tracků, včetně, “Closer to You” a “Water For Thirsty Children”. Se členy Modernday Soothsayers taky vystoupil v Montrealu, spolu s Roy Davisem Jr. a jeho kapelou Soldiers of Universal Love v klubu Soda v rámci Montreal Jazz Festivalu. Tohle vystoupení bylo vedením Jazz Fest organizace zařezeno jako jedna z Top Ten akcí. A Marcellus byl zase o kousek dál.
Brzy nato se Marcellus v klubu Yellow v Tokyu seznámil se známým německým techno producentem Johannesem Heilem. Johannese jeho performance pohltilo a spolupráce se naplno rozjela.
Brzy nato spolu začali spolupracovat na různých projektech. Myšlenka spojení techna a poezie je zase něco úplně nového. Až dosud tu totiž bylo jen techno a mluvené slovní samply, ale nic co by tak úžasně spojilo mluvené slovo s technem.
Johannes a Marcellus nahráli jedno album, které nazvali Universal Truth, byl to komplikovaný project, který použil zakódovanou řeč a hudbu k tomu, aby stimuloval lidi k aktivními přemýšlení. V historii techna to bylo vůbec první úplné spojení techna a veršů. Přesto tento project nebyl nikdy vydán. A&R lidi z různých record labelů si stěžovali, že je to moc hluboké a nutí to lidi přemýšlet až příliš. Pocit, že by taneční hudba neměla být tak obtížná. Rozjeli take druhý projekt nazvaný The World.
Díky elektrolegendě Anthony Rotherovi vydali svůj první singl projektu The World, na Anthonyho labelu Data Punk.
Tahle nahrávka udělala ve světě docela rozruch, včetně Tokya, kde se stala číslem 4 v sales chart nejvlivnějšího japonského music shopu - Technique.
Kromě spolupráce s Johannesem se Marcellus take věnuje novému projektu Zingalamaduni. Ten je spojením s Goro, legendárním tribal hudebníkem z Tokya a Shunsukem, bubeníkem z Tokya, je spojen s akcí Beat.
Myšlenka byla vytvořit základnu pro čistě improvizovanou hudbu. To by dalo poezii maximální svobodu a možnost sdílet myšlenky mezi člověkem, co dělá poezii a tím, kdo dělá hudbu. Jen dva měsíce poté, co se spojili s Zingalamaduni už měli hraní s německou house legendou Ianem Pooleym, NY house legendeou Francois K., a Toshio Matsura, formálně UFO. Spolupracují take s house producentem Koutarou A. na tracích pro jeho nové album.
Marcellus právě pracuje na založení dalšího projektu, který spojí živou hudbu a poezii dohromady.
V současné době je Marcellus na světovém tour spolu s J. Heilem, v jehož rámci zavítají i k nám.
Pořadatelé páteční party Kingdom se také na základě dobrých předprodejů rozhodli změnit pavilón. Namísto původně avizovaného a již zaběhnutého pavilonu G2 se akce přesouvá do neokoukaného pavilónu D. Tento pavilón má 2 podlaží, druhé je spíše balkónem, který nabízí minimálně zajímavý pohled na dění akce.
Na webu party (www.kingdom2004.com) budou v úterý zveřějněny fotografie tohoto pavilónu, během týdne i plánek pavilonu (vchod do pavilonu by měl být přímo u něj, branou č.3 - více podrobností během týdne).
20:00-21:30 Pietro
21:30-23:15 Van bass
23:15-00:00 Johannes Heil & Marcelus Neally
00:00-02:00 Ben Sims
02:00-04:00 Space DJz alias Jamie Bissmmire & Ben Long
04:00-05:00 Jerry
05:00-06:00 Toky
DJ Pietro: těším se na kalbu se space djz
DJ Pietro bude jedním ze dvou zástupců naší techno scény na blížícím se Kingdomu. Na koho se nejvíc těší je zřejmé již z titulku, co je jinak u něj nového se dozvíte z rozhovoru.
Jsi jeden z těch déle působících na naší scéně. Dříve jako Dj, nyní jsi viděn s notebookem při live vystoupení. Hraješ ještě i jako DJ, nebo vše směřuješ k live programu?
Hraju jako Dj i jako Live, k obojímu ale nyní používám notebook. Krásně se to doplňuje.
Proč jsi se vůbec dal na live vystupování?
Člověka začne časem nudit pouštet pouze věci od druhých.
Kdysi jsem četl, že nejraději sedáš k produkování v noci. Stále to platí? Co dělá vlastně DJ a producent přes den?
S Tvojí tvorbou se mohli lid setkat např. na CD příloze časopisu Rave. Plánuješ nyní něco nového?
Nechte se překvapit.
Jaké programy nyní používáš k tvorbě?
Můj nejoblíbenější program je Ableton Live.
Plánuješ svůj live set dopředu, nebo se liší vystoupení od vystoupení? Reaguješ třeba na podněty od lidí?
Nemám připravenou nikdy aranž a každé live vystoupení je tudíž vždy originální a mohu ihned reagovat podle atmosféry v sále..
Jak se těšíš na Kingdom? Užiješ si party i jinak než svým hraním?
Těším se na kalbičku s klukama ze Space Djz.
Který z vystupujících Tě na Kingdomu nejvíc láká?
Nejvíc se těším právě na kluky ze Space Djz.
1. Space DJz jsou u nás značně populární, myslíš že po právu?
2. Jejich způsob hraní je známý rychlým sledem spousty desek (různých stylů), máš rád takovéto hraní?
Agent
1. Hrajou hodne pro lidi. Jsou to šoumeni. Dělají hodně triků, někdy dobře jindy méně dobře, ale lidi to baví, takže proč ne.
2. Jak jsem řekl, někdy dělají dost chyb, které ale většina lidí nepozná, nebo považuje za úmysl. Já jsem je zažil hrát moc dobře, ale taky dost špatně. Záleží na hodně věcí okolo.
Džejár
1. Asi jo. Jejich sety jsou pestré, ale všeho moc škodí. I když u nás nehrajou tak často...
2. Je to zajímavé, ale nepreferuji to...
Hyde
1. Myslím že ne.
2. Myslím že tohle hraní nemá hlavu ani patu, chybí tomu jakákoliv myšlenka a pospolitost.
Mám rád pestré sety plné zvratů, ale úplně v jiném podání.
Lucasch
1. Mě jejich vystupování zatím neoslovilo. Jako producenty je však mám rád.
2. Slyšel jsem jednou a nelíbilo.
Jerry
1. No jasan, jsou sví, mají svůj sound, to se cení
2. Přesně tak to mám rád
Pietro
1. Hráli tu již hodněkrát a jejich hraní je vždy velmi zábavné, takže po právu...
2. Dříve jsem býval stylově vyhraněný a velmi monotónní, nyní mám raději pestrost a nápaditost.
Daho
1. Aleš Bleha jim v České Republice udělal perfektní jméno! Myslím, že si dnes zaslouží uznání. Jsou to fatk hvězdy, ale opět opakuji, že pro mě osobně ne, alespoň hudebně. Beru ale, že lidi jsou z nich poprděný :) Oni djing skupečně ovládají i se stojkama na gramci!
2. Osobně bych jako dj takhle nikdy nezahrál. Nehraju hudbu, kam by se hodily scratche a
podobný efekty. K Vystoupení Space Djs to ale neodmyslitelně patří. Sám kombinuju hodně
stylů. Techno s hrubou elektronikou a třeba i určitým druhem elektra. (které ale s tím orbitovým nemá nic dočinění :) ) Střídání stylů umožňuje skvěle uvolnit atmosféru.
Kaisersoze
1. V žádném případě. Jejich popularita je uměle vybudovaná a absolutně nemá opodstatněný základ. Jak jsem řekl, výborní producenti (ať už individuálně nebo jako S.D., či v rámci všech projektů na kterých se podíleli, třeba Bandulu), ale neuvěřitelně hrozní při hraní. Znovu zdůrazňuji, je to můj osobní názor.
2. Ale samozřejmě, pokud mixy sedí, desky jsou srovnané a ten rychlý sled má smysl, pak je to parádička. Takhle mixuje třeba Jeff Mills nebo Ben Sims. U S.D. je to jen jakýsi rychlý chaos, vyplněný spoustou nesmyslného scratchování, prostě se mi to nelíbí. Ale třeba se od minula změnili, kdo ví?
Nika 77
1. Jo proč ne. Lidem se libí.
2. Respektuji je a vážím si jich, ale někdy je to na mě až moc energie najednou. Já jsem spíš na hypnotičtějsí polohy.
Dave Fish
1. Jsou to dobří Djové a nebojí se pořádně rozjet. Spolu s jejich dobrou medializací je tento fakt činí po právu populárními.
2. Ve většině případů se mi rychlé a nečekané změny stylů a rytmů líbí moc. Záleží na publiku a atmosféře. Oceňuji, že se nebojí experimentovat a neustále nečím překvapují.
Hu
1. Nepoznám Space dj's, ích hudobnú produkciu. Ospravedlnujem sa za moju nevedomost.
2. Rád rýchlo "pouštím" desky...
1. Ben Sims, Space Djz či Johannes Heil? Kdo z těchto vystupujících na Kingdom Tě nejvíce oslovuje a proč?
2. Kdo si myslíš, že by měl dostat největší prostor na party Kingdom?
Nika 77
1. Všichni tři jsou dobří, ale nejblíž mi je stylově asi Heil. Hlavně starší věci jsem měla ráda. Ale i Sims je ok. Jak říkam, jsou dobři všichni :-)
2. Moc nerozumím otázce, ale každý učinkující by měl dostat zasloužený prostor.
Dave Fish
1. Jako DJ mě baví Space DJz a jako producenta si vážím nejvíce Johannese. Ben Sims je zkušený profesionál v obou těchto kategoriích, ale pro mě není tak osobitý a originální.
2. Podle mě každý z účinkujících rovnoměrně. Každý má to své a neměl by být protěžován na úkor jiného.
Daho
1. Docela mě překvapuje tahle dost, pro mě, nesourodá sestava, i když line-up má být pestrý, že? :) Každé z těchto jmen pro mě znamená něco zcela jiného. Ve své době jsem měl hodně rád jak Johannese Heila, tak Space Djs. Asi mám ale největší vztah právě k nim, nebo tedy k Jamiemu Bissmiremu, jakožto zakladateli projektu The Bandulu. Ty pro mě byli ve své době opravdu číslo jedna. Dnešní produkce Space Djz jde ale mimo mě...
2. Ne proto, že mi v minulosti učarovali, ale asi by to měli být Space Djs! I přesto, že ve svých setech nehrají to, co je mi vlastní, dokážou vytvořit jedinečnou atmosféru! Jejich vystoupení je opravdová show! Hned po Space Djs zase zmíním Bena Simse, ten je také vynikající dj a dokáže pracovat s davem. Umí perfektně stupňovat atmosféru.
Kaisersoze
1. Ben Sims, protože umí mixovat a hrát. Hudba J.Heila se mi líbila tak před čyřmi lety, potom začal dělat, podivnosti, to je jen můj osobní názor. Každopádně na akci bych si ho nepozval. A S.D., jejich hudbu jsem neměl rád nikdy, tedy hudbu, kterou hrají a způsob jakým ji hrají. Produkce Space DJz je výborná, povětšinou. Osobně jsou mi Ben a Jamie taky hodně sympatičtí, ale hrají fakt příšerně!
2. Ben Sims, z výše uvedených důvodů.
Jerry
1. Johannes Heil s Marcelusem Neallym – Datapunk
2. No přece já :)) Asi Heil, jenže ten liveko nehraje déle než 45 minut :(
Pietro
1. -
2. No samozřejmě headlineři...
Hyde
1. Kdysi jsem nedal dopustit na Heila, ale to byly doby, kdy ještě nedělal elektro, ale vály jako
Calling, Illuminate the Planet atd..... Bena Simse uznávám co by vynikajícího dje, takže Ben Sims.
2. Určitě Ben Sims
Lucasch
1. Jednoznačně Ben Sims - vynikající technika a mixing ze 3 gramofonů.
2. Ben Sims a Toky :)
Agent
1. Určitě Sims, mám rád jeho desky a je to výborný dj.
2. Zase Sims, jeho technika mixování je výtečná
Džejár
1. Johannes Heil - dělá z nich nejinteligentnější desky
2. DJ Jerry
Hu
1. Zatial ma neoslovil nikto, možno sa ešte ozvú. Dám ti potom vediet.
2. Myslím, že najvätší priestor by mali dostat navštevníci
1. Johannes Heil byl svého času prohlašovaný ze nejnadanějšího producenta v Německu. Znáš či dokonce hraješ jeho produkci? Co na ni říkáš?
2. Jeho live hraní bude za doprovodu MC Marcelluse Nealyho. Co říkáš vlastně na živé hraní na parties a ještě k tomu za doprovodu MCho?
Daho
1. Produkce Johannese Heila je velice, velice specifická, ikdyž se to na první poslech nemusí zdát. Zvláště jeho počátky byli velice dobré. Heil je člověk s vyjímečnou minulostí a hudební fylozofií, což se prudce odráží v jeho tvorbě. Do dnes miluju jeho stařičkou věc "Der Tod", která vyšla na labelu U-Turn někdy před osmi lety! Heil je hudebník, což dnes nemusí být samozřejmost u všech, co "dělají" desky...
2. Nesnáším MCs!!! Fuck it!!! :) Jedinej dobrej Mc je Makaton! Měl premiéru na předlońském Cosmic Tripu, když "halekal" do live-actu kolegovi FEMALEovi. :-)
Kaisersoze
1. Jak jsem řekl, Heilova produkce se mi líbila do roku 2000, přesněji řečeno poslední deska, kterou jsem si od něj koupila se jmenuje "Future Primitive" a vyšla v listopadu 2000, od té doby jsem sice jeho produkci sledoval, ale už jsem si nikdy nic nekoupil, protože se mi to zkrátka nelíbí.
2. Jednou mi někdo řekl, a měl v tom obrovskou pravdu, že MCing zabil techno scénu ne jednoho okolního státu. Plně s tím souhlasím. Je to hloupé, podbízivé a někteří DJs tím pouze maskují své špatné technické dovednosti a neschopnost postavit kvalitní set. Rozdíl je, když do své hudby deklamuje určitá poselství přímo autor, potom se ocitáme v naprosto jiné kategorii umělců jako je například Green Velvet nebo Anthony Rother, to má smysl a mnohdy tam hlas slouží jako další, výborně vsazený nástroj.Takže například, zpěv který do skladby patří nebo myšlenky autora provedené live do hudby ... ano, ovšem MCing ... rozhodně ne.
Nika 77
1. Znám jeho produkci a pár let nazpět jsem měla pár jeho tracků hodne v oblibě. Dělá dobrou hudbu.
2. MC obecně nemusím. Teda pokud to není v hiphopu nebo jungle, kam se vyloženě hodí. Většinou neznají mezí a akorát mi pak ruší. Tohoto MC ale neznám, takže nevím.
Dave Fish
1. Je to člověk, který si tuto nálepku zaslouží. Určitě není nejnadanější, ale rozhodně patří mezi lidi, co hudbou dýchají a mají obrovský potenciál. Desky Johannese většinou nehrávám, protože sbírám jeho chilloutovější kousky a na ty není dostatek příležitostí. Jsou spíše na poslech, ale jak které samozřejmě, protože má široký záběr. To se mi na něm líbí nejvíce.
2. Bohužel nevím, jakým způsobem toto live hraje. Většina live vystoupení je degradována na pouštění vlastních tracků, což za žádné live nepovažuji. Věřím, že v jeho případě bude realita jiná. Mcho většinou moc nemusím – těch dobrých, co umí citlivě vstoupit do techna je poskrovnu.
Jerry
1. Hraji hodně věci od něj a je to vždy osobité a má to vývoj.
2. Sám mám svého Mc-ho, takže to hodně podporuji, je to show. Samotný Heil je odlet, natož s Marcelusem z Tokya
Pietro
1. Heilovi věci hraju již léta a udělal toho již hodně dobrého, má výborný cit pro melodie.
2. Není MC jako MC ;-))) Ti co videli vystoupení MCho na party Revolution při Jerryho setu mi jistě dají za pravdu. Ale sranda musí bejt...
Agent
1. V poslední době jsem od něj nic moc neslyšel, takže z posledních měsíců nevím. V minulosti byl opravdu hodně zajímavý skladatel, měl zajímavé věci, dost pokrokové. Ale slyšel jsem od něho taky úplně špatný věci, kterých bylo ale jen pár.
2. Nevím. Osobně moc Mc rád nemám u techna. Je to možná tím, že jsem žádného, který by se mě líbil ještě neslyšel. Nebo tím, že techno je hodně o přesnosti a jen málo MC dokáže být přesných a originálních.
Džejár
1. Už jsem se zmínil... (děla z nich nejinteligentnější desky)
2. To už znám z dob diskoték...
Hyde
1. Heil dělal naprosto vynikající produkci svého času, ostatně nadaných Němců bylo více. Heila uznávám jako určitou mou ikonu - legendu, člověka který mě svého času hodně ovlivnil - v období 97 - 2000 dělal velmi dobré desky, které občas ještě i zahraju, ale jeho současná tvorba mi neříká vůbec nic. Celá tahle generace Němců je velmi výrazně ovlivněna elektrem nebo co to je a ten nádherný deep moody sound, který byl prezentován Kanzleramtem do roku 2000, možná 2002 je nenávratně ztracen a po smrti Christiana Morgensterna zde bohužel není žádný další následovník.
2. U Kowalského je třeba Ohara již nezbytnou součástí, to však není Mc ale plnohodnotný zpěvák. U Heila nevím, ale bude to asi více show než-li koncert :)), myslím že lidem se to bude líbit.
Lucasch
1. Jeho produkci nehraju, ale je velmi kvalitní.
2. Myslím, že MC jeho vystoupení řádně oživí.
Hu
1. Viem že Heil existuje, ale nemam, nepoznám, nehrajem :)
2. Ed Rush s mc Ryme Tyme... to sa mi pácilo.
1. Ben Sims je spojován s termínem hardgroove styl. Co si sám pod tímto stylem představuješ?
2. Zažil jsi již osobně Bena Simse na nějaké party? Jak se Ti líbí?
Hyde
1. Ve škatulkách se moc nevyznám, ale myslím si, že Ben Sims hraje pro většinu lidí velmi zábavně.
2. Zažil jsem ho na Citadele dva roky zpět. Lidem se určitě moc líbil.
Lucasch
1. Produkci Bena Simse, Marka Williamse a Samuela L Session :)
2. Slyšel a viděl jsem jej dvakrát a pokaždé zahrál výborně.
Agent
1. Sims má svůj osobitý styl, někdo tomu může říkat hardgroove, to mě nepřijde důležitý. Důležitý je, že ma svůj styl, který neustále zdokonaluje.
2. Ješte jednou. Hraje moc dobře. Zažil jsem ho a líbilo se mi, jak hrál.
Džejár
1. Kokotinu
2. Nezažil
Jerry
1. -
2. Nezažil, rád zažiju
Pietro
1. Tak to slyším prvně.
2. -
Nika 77
1. Nic moc. Já ten termín nepoužívám.
2. Zažila, ale nepamatuju si bohužel kde a kdy. Už to bude delší doba a tehdy jsem z toho měla dobrý dojem.
Dave Fish
1. Pro mě je to fráze, která mi nic moc neříká. Vnímám ho jako producenta a DJe komerčnějšího techna, které má šťávu a které nemůže nefungovat, i když originalitou příliš nepřekvapí. Hraje moc na jistotu a málo experimentuje, přesto výborně a bezchybně.
2. Na jedné Citadele, kde jsem hrál. Je vynikající, o tom není pochyb, ale ze židle mě nezvedne a hudbou neohromí.
Daho
1. Jo, hraje takovej hodně taneční tribal. Hutný beaty, bonga a usyčený hi-haty. Jeho celé sety jsou hodně groovy a funky, čili perfektní zábava pro lidičky. První, kdo tedy alespoň pro mě, s touhe filozofií přišel byl Jeff Mills, když přišel se zvukem"Purpose Maker". Sims má však vlastní a dnes už jedinečný styl podání této zábavy.
2. Citadela v Brně, asi tři roky zpět. Atmosféra byla úžasná, přesně jak jsem napsal výše :)
Kaisersoze
1. Hardgroove styl neexistuje, takže si pod tímto názvem nepředstavuji nic. Hardgroove je název kultovního labelu a série desek, které Ben Sims vydává Ben Sims hraje svižné, dynamické techno patřičně okořeněné výživnou dávkou funky, je to bavič.
2. Ano několikrát jsem s ním hrál a vždycky to bylo 100%. Ben je zkrátka talent od přírody, muziku má v krvi a hlavně u hraní se sám výborně baví, nežene se za slávou, jako někteří z line upu "Království", zkrátka si to užívá a tak to má být. Oni to lidi časem sami poznají, kdo to jak má ...
Hu
1. To nie je techno?
2. Nezažil, pili sme spolu iba pivo. Nepáci sa mi, som heterosexuál.
Máš zkušenosti spíše s klubovkami, je to velká změna připravovat takhle velkou akci v hale?
Zas taková změna to není, mám zkušenosti s velkým prostorem např. z Hradhouse, nebo z haly Novesta ve Zlíně, ovšem je pravdou, že v podobné hale jsme ještě svoje věci nedělal, těším se :)
Právě na klubovkách si člověk může vyhrát s detaily, což je vidět na Tvé práci na Eternity. Halová akce je ale o něčem jiná, vše je o hodně větší a také návštěvník nemá moc prostoru vnímat malé detaily. Jak to vnímáš?
Vnímám to tak, že detaily, které fungují v klubech se musí těmi věcmi jednoduše zvětšit, ale samozřejmě se mění i koncept celého designu, je to celé o hodně větší, dekorace také větší, budou to spíše tvarově čisté monumentální věci kolem pódia…
Můžeš prozradit jaký koncept prostoru jsi připravil?
Většinu dekorací budeme orientovat na samotné pódium, chceme se věnovat prostoru kolem Go Go tanečníků, a také se budeme hodně věnovat designu DJ stolu a jeho okolí… Celkový náhled bude k dispozici prostřednictvím 3d vizualizace..
Bude nějaká specialita v prostoru pavilonu?
Ve stropu haly je na několika místech možnost zavěšení objektů do prostoru, hodlám s tím pracovat ve smyslu zacelení toho prostoru. Nejspíš to budou nějaké plošné motivy, např. navazující na design plakátu. Hlavně můžete očekávat propracované pódium…
Spolupracuješ i s někým dalším co se týče výzdoby nebo je to čistě Tvá práce?
Koncept je většinou moje práce, na realizaci se podílím jenom s pár lidmi, se kterými si v tomto skvěle rozumím (např. Tomáš Doležal) a instalace už je týmová záležitost zhruba 4 až 5 lidí.
Při přípravě jsi v kontaktu s lidmi, kteří obstarávají např. animace, lasery, světla, .. Myslím tím, aby to bylo více sjednocené.
Zajímám se hlavně o světla. Je to důležité vědět kvůli správnému prostorovému rozmístění dekorací. Např. ty věci zavěšené v prostoru se dají hodně umocnit tím, že se umístí do místa, kde se střetává více světel, nebo je dobré využívat laser atd.
Heil Johannes, nabízí se dějinná parafráze. Ale pozor, Johannes možná diktátorem je, ale novodobým, v elektronickém hávu. Kdo ho měl možnost slyšet na Apokalypse v jeho live setu, jistě bude souhlasit, že měl tu čest s jedním z nejvíc inovativních a inspirativních zvuků, které jsou dnes na elektronické scéně k dispozici.
Jeho set byl plný prvků, které publikum chvíli rozdýchávalo, ale kdo se naladil, oblažil své nitro a byl spasen (Heil = blaho, záchrana, spása:). Ale dosti „oblažování“, pojďme na začátek Heilovi kariéry, která nebyla tak poetická a velkých slov hodná.
Představte si rok 93 a scénku jak vystřiženou ze zápisníku českého výpitka. Mladý Johannes poslouchá metal a paří s kámoši na chatě. Dochází pivo, krizová situace, partička vyhledávajíc další zásoby vyráží hledat…a naráží na techno party! Před tím si o technu myslel, že je to pěkná sračka. Tak proběhlo jeho poznání elektronické kultury, diky Bohu za to!
Pak se již mladý Johanes posunuje tam, kam patří. Navštěvuje zásadní místo Wetterauské elektronické scény, klubík Bad Neuheim, kde se seznamuje s jeho zakladatelem Heiko Lauxem. Jejich podobné cítění hudby se projevuje prvním trackem NO Gain No pain z roku 1994. Jejich druhým počinem se stal Gnoms boogie, po jehož vydání Johannes pochopil, jak důležité je, aby si vás někdo všiml.
Takových producentů jsou tisíce, ale jen pár vyvolených má dveře otevřeny…“Najednou nám došel fax od Christiana Vogela, že podle něj to je nejbláznivější track roku. To nás strašně nakoplo, fax jsme vyvěsili v jednom obchůdku s deskami a najednou nás spousta lidí plácala po rameni. V dnešním světě musíš dostat dobrej feedback od lidí známějších, aby si tě někdo všiml a lidi kolem sebe přesvědčil. To mi přišlo vždycky zvláštní.“
Své debutové album nazval „Zjevení“. Někdo by to mohl brát jako slušný marketingový tah, ale ohlasy veřejnosti potvrdili, že o jakési zjevení v elektronických zvucích dozajista šlo. Zvuk jakoby odjinud, při opakovaném poslechu stále nenacházejíc odkud. Johanes svými slovy potvrzuje, že zvuk dlouho nehledal, on prostě k němu přišel: „První desky jsem měl vlastně za dvě hodiny hotové. Postupně se dostávám až k hodinám šesti, čímž se zvuk stává preciznějším. Nějak to teď vůbec nespěchá jako dřív, kdy šlo o to, něco rychle vydat. První desku jsem dělal na úplně malém mixážním pultě. Nyní jsem vybaven, takže si můžu udělat čas na to, co dřív muselo za dvě hodiny ven“.
Další svoji tvorbu nazval Johanes třeba „Smrt, Amen, P.A. X“. Naznačuje to způsob jeho komplexního myšlení. Jeho život tvoří hudba, nelze ji oddělovat. To, co se děje uvnitř, musí ven a má své souvislosti.Verbální projev, slova, která kdysi vznikla pro komunikaci, mají význam, energii, kterou se Heil snaží nacházet a popisovat. „Pro hudbu se cítím zrozen. Je součástí mne samotného. Smrt a Zjevení jsou jistě velká slova, ale korespondují s mým stavem, ve kterém jsem v té době dané době procházel. Nevybral bych slovo Smrt, kdybych se jako mrtvý necítil. Desky, co mám pověšené doma na zdi, jsou jako má autobiografie, můj životní příběh. Vše co jsem prožil tam je uzavřeno“.
Johannesův životní příběh je zapisován především na labelu JH a Kanzleramt, který byl vyhlášen i nejlepším labelem Německa a právě slaví 10 let. (aktuálně byl na 3. místě). Za jeho nejznámější a nejúspěšnější počiny, které posbíraly i celou řadu ocenění novinářů, se dají považovat alba Illuminate the Planet (1999), Future Primitive (2000) a Heilstyle (2002). Ani možná netušíte, ale vaše mozky se již mnohokrát na party snažili zpracovat jeho nejslavnější track Paranoid Dancer. V poslední době přizval ke spolupráci i MCho Marcellus Nealy, s kterým budete mít tu čest i na party Kingdom. V lednu vyšel jeho nejnovější singl The World, kde si můžete úspěšnou spolupráci s Mcim poslechnout.
Nový Johannes Heil je zpět se svým pokračováním životního příběhu. Temný, groovy a připraven svým živým vystoupením uhranout. Tak jako na Apokalypse. Be Ready!
http://www.laut.de/wortlaut/artists/h/heil_johannes/
http://www.discogs.com/artist/Johannes_Heil
Jaké to je pocit hrát v Brně na jiné velké akci než Apokalypsa? Těšíš se na Kingdom?
No hodně zvláštní pocit, zvlášť mezi Dji, které vícéméně osobně znám z Apokalypsy. Těším se na každé hraní a doufám že toto nebude vyjímka kvalitního mejdanu. Lineup napovídá že áno.
Který z vystupujících Tě nejvíc láká na Kingdomu?
Johannes Heil live s MC alias DatatpunkK, Heil je vždycky mega proběh, stačí vzpomenout na první vyprodanou Apokalypsu.
Nedávno jsi překročil 30, nepřipadáš si už starý na party život?
Teprve teď jsem chytl slinu. Já si připadám na 22, takže to co je napsané v občance mě nezajímá.
Produkuješ poslední dobou i více vlastní tvorby, dočkáme se někdy i live vystoupení Jerryho?
Je to v plánu , zrovna řeším hardware a i nějakou vokalistku, chtěl bych to pojmout jako koncert a shrnutí svého prvniho roku produkce. Nebo to celé uděláme s bráchou, uvidíme, každopádně určite Jerry live bude, musím ukázat, co mám doma.
V jednom rozhovoru jsi uvedl, že se Ti doma kupí hotový materiál, bude tedy někdy v obchodě k mání vedle desek i celé album DJe Jerryho?
Uprímně, na album to ještě není, teda ze začátku jo a po pár měsících usoudím, že album bude, až bude čas . A až ucítím, že na to mám. V podstatě si teď skládám písničky, jak říká Dj Hu.
V anketě Dance Awards jsi obsadil 8.místo. Co říkáš na své umístění a na anketu vůbec? Pomáhají Djovi podobné ankety? Nemyslím tím jenom k lepší propagaci, ale i lepšímu pocitu z toho co děláš..
Na umístění? Hele, necítím se nějak dotčen, je mě to v podstatě jedno, já vím, že na mě lidi chodí, že se jim to líbí a vlivy k tomu, abych byl osmej mě nezajímaj a ani je řesit nebudu, jinak bych klesl na tuto nízkou uroven. Anketa u nás je jen sranda, nemá to profesionální uroveň.
No pomáhají? Je to obraz pro širokou veřejnost, kteří neví ani hlavu ani patu. Pro ty zasvěcené je to úsměvné. Ale třeba umístění Luccy na prvním místě je myslim rozhodně správné a souhlasím s tím. Holka proto dělá všechno, myslím cestuje, učí se jazyky, stýkává se s producenty apod. Co se týče hraní, tak to na první místo není.
A vím, že by se sama na jiných deskách uvařila, myslím breaky, vokálovky apod. Tam se totiž míchat opravdu musí umět. Ale jsem rád, že to vyhrála a držím ji pěsti, ale spíš bych její vyhru označil ne jako Dj roku, ale píle a snaha roku.
Na olomoucké Revolution jsi se představil s MCím. Jak to hodnotíš? Budeš v tomto pokračovat? Třeba na Kingdom?
Mc Black mě dostal. Teda jsou věci, které se musí dopilovat, a texty které tam nemají co dělat tam být nesmějí, ale hláška v angličtině „Jerry je má děvka, bílá děvka“ mě dostala a začal jsem se v jeden moment fakt smát. Rozhodně to dopilujeme, ale na Kingdomu vystupovat nebudeme, takový specialitky si nechám na svoji akci a svoji deeper love – Apokalypsu a tentokrát s Rushem.
Jak se vlastně vede vašemu bratrskému duu Porno Bros? Jaké máte plány?
Vede se parádně, teď zrovna začínáme dělat naší první desku, jeden nakopává druhého, je to paráda. Jako Dj act hrajeme jen max. 1 měsíčně, potřebujeme na to připravu a čas. Plány? Zbourat SOL 2004 a pak zbourat sami sebe. Na doraz.
Space DJz vtrhli v roce 2000 na českou scénu jako uragán. Varovný signál vyslal rok předtím na Orion Hall Ben Long svým, do té doby, nevídaným setem plného scratchů, cuttů a prokládáním zvukových ploch.
Zcela jinou koncepcí setu, než na který zdejší publikum bylo zvyklé. V době, kdy modlami všech djs a posluchačů u nás, byli Agent, Pietro, Krejdl atd, tj. precizní mixy, plynulost a vývoj především, vtrhli Space djz se svým „kočovným cirkusem vesmírných jezdců na deskách“. S odstupem času se dá s jistotou říct, že způsobili změnu myšlení českých cluberů, kteří přijali, jiné pojetí hraní techna, za své.
Od té doby se stali nesmírně populární a odehráli v ČR spoustu energií nabitých setů. Ten, který je ale nejvíc proslavil, se odehrál v 9 hodin ráno na Summer of Love na pláži Máchova jezera. Ten pocit se těžko popisuje, východ slunce, všichni už přemýšlí o klidném usnutí někde pod stromem a Ben s Jamiem si stoupají za gramofony a spouští poslední jízdu festivalu. Jízdu, která vlila ranní slunečnou extázi do zbylých 4000 přítomných. Takto se píší nesmazatelné vzpomínky protancovaného mládí…
Ben a Jamie se k muzice dostali v 80tých letech, kdy je bral hip hop, break dance, graffiti a electro. Seznámili se ještě jako puberťáci ze stejné ulice Muswell Hill v Londýně.
Jamie společně s Johnem O´Connelem zakládá projekt Bandulu, který byl velmi populární v první polovině devadesátých let. Bandulu se postupně stávali spíše kultovní záležitostí, sem tam vydají velice progresivní a nadčasové album, vyrazí na turné a pak opět zmizí. V květnu 2002 vydali album Redemption na Labelu Music Man.
V roce 94 dávají Ben s Jamiem vzniknout projektu Space Djz. Vydávat začínají u NovaMute (Luke Slater, Plastikman, Speedy J, Steve Stoll..), kde vyšly ep „Rate of change“ a „Space DJz“ plus kultovní 12“ s názvem „AK47“. Tam ale vydrží jen pár let, aby se pak jejich hlavním útočištěm stal label Soma, kde vyšlo i jejich první, doposavad i jediné, album „On Patrol!“. Koncem let devadesátých si Jamie zakládá vlastní label Ground, Ben zase Potential, kde zpočátku vydávali především a hlavně svoji produkci. Postupem času ale u nich vydali i lidi jako The Advent, , Oliver Ho, Inigo Kennedy, Gaetek. K jejich objevům se řadí Umek, Claud Young a Chris McCormick.
Jejich Djské sety nemají mnoho společného s tvorbou Bandulu či Space DJz. Přesto je to právě djování, které jim přináší inspiraci pro jejich tvorbu. Vždy originální, zavrhující klasické hraní ze dvou gramofonů, to jsou jejich sety. „Vyžadujeme čtyři gramofony zapojené do dvou mixů. Když máš na hraní jen dva gramce, je to hodně omezující, můžeš vlastně jen promíchávat dvě desky.
Když máš 4 gramce , můžeš nad to všechno přidat třeba nějaké bláznivé zvuky, nebo cokoliv chceš. DJování je docela sobecké, jediná osoba určuje, co bude celý dav lidí poslouchat. Když hrajeme dva, máme mnohem víc možností, můžeme taky mnohem víc bavit lidi. Pak je to teprve skutečné propojení, opravdová interakce, gramofony se pak stávají skutečným nástrojem, nám to dává nové možnosti a víc svobody.
Teprve potom je to skutečné hraní, opravdová lahůdka i pro hudební fajnšmekry, namísto běžných 40 desek za půl hodiny, my totiž odehrajeme třeba 100!“. Jejich vystupování na 4 gramofony, 2 mixy , s drumkitem 909, společně s jejich kvalitním a technicky vyspělým mixováním je zárukou jedinečného večera. Oni sami svůj zvuk označují jako "funky, ujeté a rozjeté phat beatz".
Sympatie pro Českou republiku projevily vydáním skvělé kompilace "Last DJz on Earth" u vydavatelství Nextera.
http://www.somarecords.com/artists/spacedjz
Ben Sims již po dvakráte roztancoval zaplněné Boby Centrum. Po třetí míří na Kingdom jako dj, který nemusí nic dokazovat. Všichni kdo zažili jeho neskutečný ding ze tří gramofonů ví…
Dalo by se říct, že Benovi byl souzen djing už v kolébce. V 10 letech, kdy se děti v jeho rodném Londýně zhlížejí ve fotbalistech Arsenalu, dostává první pár gramofonů. Jak sám říká : „Djing dělám od doby, kdy jsem byl akorát tak starý na to, abych dokázal přemýšlet“. V 10 letech jsem přemýšlel leda tak o nové koloběžce…:)
V roce 1991 byl u zrodu londýnského pirátského radia Atmopshere FM, které nabízelo svým posluchačům ochutnávku progrese a něčeho absolutně nového. Jeho etepa byl ale násilně ukončena po 4 letech, kdy britská vláda začala přísněji kontrolovat, co se lidem tlačí do uší. Každopádně ho tato etapa života, kdy se lidem snažil nabídnout něco objevného ovlivnila a otevřela mu dveře do undergroundových klubů tehdejšího Londýna.
Jeho první vystoupení proběhlo v klubu Ilford. Byla to menší ostuda, protože klub se zaměřoval více na suol, než na cokoli jiného, „Nastoupil jsem, udělal několik scratchu a vyhodili mě“. Další jeho dráha ale už vyhledávala místa, kde naopak jeho scratche vyžadovali a lidé vyhledávali čím dál víc.
Ben Sims je v prvé řadě Dj, až pak producent. „To co dělám ve studiu, je především pro mne, abych si s tím mohl potom hrát. Když jsem si začal kupovat vybavení do studia, nebylo to proto, abych začal točit desky, ale proto, abych mohl experimentovat s hudbou“. Své tracky považuje za DJ tools, protože dobrého Dje dělá umění je podat v takovém pojetí setu, kdy tracky samotné, nejsou to nejpodstatnější. A to Ben umí dokonale!
I když je především dj, jak sám říká, jeho trackům se stává takové „nedopatření“, že si je velmi často vybírají do svých djských setů lidé jako Carl Cox, Jeff Mils či Richie Hawtin. Vlastní 4 labely, které dávají dokonalý prostor jemu, i ostatním, pokrýt širokou škálu elektronické hudby.
Hardgroove je zvukově blízký tomu, co Ben používá ve svých setech a vydává tam pro něj typický groovy sound. Na Theory si zve umělce jako Jay Denham, Mark Broom nebo Claude Young, aby, po jeho boku, objevovali nové zvuky. Native byla sezónní zaležitostí poplatná své době přelomu 80. a 90 let. Jeho nejnovější label, Symbolism, je, dle něj, nespecifikovatelný sound inspirovaný náladou a osobními postoji.
Nedávno složil Ben Sims poctu českému techno publiku, když postoupil licenci na své v pořadí druhé mix CD pražskému labelu Next Era, vyšlo jako Techno Energy 11. Jen pro pořádek, první mix CD kompilace vyšla na Simsově Theory, je unikátním mixem remix skladeb pro Theory, rozděleným do několika oddílů, s energicky stoupající tendencí, bezchybnou technikou a názvem Theory Of Interpretation.
Nejnovějším počinem Bena Simse je kompilace „Retro vert 001“, což je záznam djské show Bena Simse a Marka Brooma na 4 gramofony, 2 Cd playery a 2 mixpulty! Toto vystoupení se uskutečnilo na nové klubové noci Retro_vert, kterou chce Ben dostat do Londýna dje, kteří tam nejsou ke slyšení tak často. Zajímavostí je to, že všechny vydělané peníze odkázal organizaci Shelter, která pomáhá bezdomovcům.
Ben Sims je DJ cestující po celém světě, jeho sety jsou pravidelně ke slyšení v klubech od Japonska po USA. Má za sebou úspěšné turné po Austrálii a rezidenturu ve španělském klubu No. 1 – La Real. Je to DJ, který umí podat desky stylem, který vás prostě nenechá sedět…Ale to vy už víte!
Bohužel musíme reagovat na činnost některých lidí, kteří šíří zprávy o tom, že by snad Ben Sims neměl přijet na Kingdom.
V článku najdete fax z agentury Dynamix, která tato tvrzení popírá a potvrzuje, že příjezdu Bena Simse nic nebrání. A my se na jeho vystoupení rozhodně těšíme :)
Web k party Kingdom, která se koná 14.května na brněnském Výstavišti je již v plném provozu.
Na adrese www.kingdom2004.com naleznete v jednotlivých sekcích vše potřebné k akci, údaje jsou dále postupně doplňovány či denně aktualizovány.
Sekce na webu
Aktual - aktuální informace, news, odkazy
Info - souhrné informace k party
DJs - profily vystupujících
Soutěž - každý týden nová soutěž o volný vstup
Předprodeje - seznam všech předprodejních míst
On-line shop - možnost objednat si lístek na dobírku
Doprava - informace k dopravě a místu konání (pavilon G2, brněnské Výstaviště)
Anketa - každý týden nová anketa
Download - aktuálně ke stažení grafické vizuály akce, bannery
Partneři - seznam partnerů akce
Kontakt - kontakt na pořadatele, kdo pořádá akci Kingdom
Forum - diskuzní fórum k akci
Na webu www.kingdom2004.com si nyní můžete objednat nejlevnější lístky na tuto party, která se koná 14.5. na brněnském Výstavišti. Jedná se o limitovanou edici s cenou 269,-, kdy ušetříte 30,- na 1 lístku oproti standardní předprodejní ceně.
Předprodeje zahájeny také již na ostatních předprodejních místech
Česká republika
Online obchod – shop.rave.cz
Sít Ticketpro (po celé Čr) - www.ticketpro.cz
Sít Ticketstream - www.ticketstream.cz
Brno – Indies – Kobližná 16
Brno - Dům pánů z lipé - Nám.Svobody
Blansko – Lucky style - Natalie
Boskovice - Shit music
Břeclav - Bontonland
Hodonín - Arizona
Jihlava - Havířská 5 - galerie pod schodama
Olomouc - Indies - Denisova 8
Ostrava - Radiance shop
Prostějov - Forte prodejna Cd - Žižkovo nám. 3
Třebíč – Second hand Patrika – Karlovo nám.
Uh.Hradiště - Record music -Přostřední 44
Uh.Hradiště – Agentura Vichr – Halvíčkova 3
Vyškov - Bike pro - Masarykovo nám. 7
Zlín - Forte music u podchodu Svit
Slovenská republika
Online obchod – www.maysa.sk
Radosť Chill out Bar & Restaurant - Obchodná 48 - Bratislava
Od oznámení konání party Kingdom se objevují dohady, kdo tuto akci pořádá. Složení celého realizačního teamu je tedy následující:
- oficiální pořadatel L&A company – finanční zajištění
- booking – Hanka Šašková (Apokalypsa atd.)
- organizace a realizační team – Mersey agency (Hradhouse/Eternity)
- Pr reklama internet – Zdeněk Pospíchal
- Reklama tiskoviny – Šepel Jakub
- Ozvučení + světelný park + lasery – Marcel Audio
- Videoprojekce – Hucot (Moire nad Vision)
- Dekorace – Martin Tocháček (Eternity, Hradhouse apod.)
14. května se na brněnském Výstavišti otevřou brány nové tradice, nového království techna, projektu Kingdom. Svoje síly v pořádání této akce spojí zkušení pořadatelé moravských parties. Brány tohoto království se pro vás budou otvírat každý rok alespoň dvakrát. A kdo bude panovat úvodnímu dílu? Zvolit krále z těchto hvězd taneční techno scény je těžké, každý z nich by jinak vyprodal velké sály sám! 5 zahraničních království přijedou prezentovat u nás známí a oblíbení Ben Sims, Space Djz, Johannes Heil vs MC Marcellus Nealy, Van Bass, Toky, Jerry a Pietro. Tito králové začnou v osvědčeném pavilonu G2 na brněnském Výstavišti 14.května úřadovat ve 20 hodin.
Na cca 2900 m2 se o vaše kvalitní zvukové a zrakové vjemy po celou noc postarají Nexo Sound by Marcel, Hucot present Videomassage by Moire & Vision, Go Go and performance by Molotov Dancer. Můžete se tedy těšit na kvalitní lightshow a lasershow. Chybět vám také nebude Radiance fashion shop, testy extází, Lightstick shop. Novinkou bude Rave.cz bar, Rave crew slibuje servírovat vodku na všechny způsoby. Vstupenky na tuto královskou jízdu zakoupíte v obvyklých předprodejních místech za částku 299 Kč. Na místě se poté cena zvýší na 349 Kč. Afterparty se bude konat v klubu Perpetuum.
Pro více informací o akci navštivte webovou stránku party - www.kingdom2004.com. Na této stránce a dále na stránkách mediálních partnerů jako Rave.cz najdete postupně soutěže nejen o volné vstupy, rozhovory s účastníky, jejich profily, různé ankety, kompletní seznamy předprodejních míst včetně internetových předprodejů.
Ben Sims - o tomto DJi, majiteli labelu Theory, producentovi a v neposlední řadě zdatnému remixérovi se dá říct, že některou z jeho skladeb slyšel každý návštěvník techno parties. Stopy jeho činností najdete na více než 150 oficiálních CD, včetně jeho vlastních. Jedno z těchto CD vyšlo i u nás a to pod hlavičkou pražského labelu Next Era, v rámci řady kompilací Techno Energy, s pořadovým číslem 11. Skladba Manipulated se u nás stala doslova hymnou a svého času nebylo náhodou, když jste ji během jedné noci slyšeli vícekrát. Omnio Bianko… S hraním začal již v 10 letech, kdy propadl hip hopu. Poté jak se vyvíjela scéna přecházel pomalu k house a nakonec zakotvil u techna. Díky tomuto vývoji je výborný v mixování, preferujíc takzvané silové mixování, doslova hardgroove sound. Ben je jedním z nejvíce cestujících Djů, ve zbytku času se věnuje remixováním, přípravou vlastních tracků a v neposlední řadě chodu některých ze svých labelů. V loňském roce započal sérii vlastních akcí v Londýně "Retrovert", spolu se svojí přítelkyní. V Brně se již Ben Sims představil na Citadele a to hned dvakrát, napřed v dubnu 2001 a poté v červnu 2003, na obě jeho vystoupení tehdy nešlo netancovat. Co tedy očekávat - hardgoove guaranteed!
Space DJz - u nás velmi dobře známý projekt Space DJZ tvoří Ben Long a Jamie Bissmire. V mládí se tito dva kamarádi zaníceně věnovali graffiti, skateboardingu, BMX a brejkování a hudbě, která tuto scénu doprovází - hip hopem a electro music. Tyto zájmy spolu s objevem fenoménu detroitského techna je inspirovaly k experimentům ve studiu se styly breakbeat a techno, společně začali vytvářet hudbu před osmi lety a od té doby se jejich zvuk vypracoval k fůzi neohraničených experimentů s electro, techno, hip hopovým a breakovým zvukem. Oba dva se angažují také samostatně či jako členové jiných projektů, za zmínku stojí minimálně Bandulu. Jejich tvorbu naleznete např. u labelů Soma, Infonet, Ongaku, Reloud či vlastních labelů Potential (Ben Long) a Ground (Jamie Bissmire)
V posledních letech jste je mohli u nás vidět a slyšet jako headlinery akcí Apokalypsa, Summer of Love, Unity Feel 3 a mnoha dalších. Nezapomenutelným se stal zejménajejich set v roce 2000, kdy na pláži Máchova jezera uzavírali za východu slunce line up Summer of Love.
Johannes Heil vs MC Marcellus Nealy- tento 26-letý německý zdatný producent k taneční hudbě přičichnul ve 14 letech a zejména setkání s Heiko Lauxem jej přesvědčilo, že taneční hudba je pro něj to pravé. Právě se zakladatelem labelu Kanzleramt Heiko Lauxem tvořili jeho jádro, spolu se podíleli na projektu Item One. V roce 1995 vyšel Johannesovi první maxi singl Die Offenbarung, 3 roky poté i první album Reality to Midi. V té době byl považován za jednu z největších nadějí německé undergroundové techno scény. Člen bookingové stáje Cocoon (Svan Vath) vydal mnoho vinylů (zejména u Kanzleramt či poté na vlastní labelu JH), stejně tak se podílel na dílech jiných interpretů. Jeho tvorba není jen o technu, svými prvky osloví i příznivce ambientu, dubu, house či reggae. V Brně se Johannes Heil již jednou představil a to live vystoupením na jaře roku 2002, kdy byl headlinerem Apokalypsy. 14.5. se představí i se svým osobním MC Marcellusem Nealym z Tokya.