REPORT

 

Oficiální vyjádření pořadatele

Sobotní vícežánrový hudební festival Semtex Culture, jehož organizaci zajišťovala produkční agentura Depo Crew, proběhl i přes nepříliš vlídné počasí v hodně dobré náladě.

 

Sobotní vícežánrový hudební festival Semtex Culture, jehož organizaci zajišťovala produkční agentura Depo Crew, proběhl i přes nepříliš vlídné počasí v hodně dobré náladě. Celý štvanický ostrov se tak na jediný květnový den (sobota 22.5.2004 10:00-22:00) proměnil v místo, kde se setkaly různé generace, kultury a hudební styly „pod jedním nebem“. Převážně mladá nastupující generace se soustředila kolem Erektus scény, kde přes den probíhala kvalifikace Mistrovství ČR v breakdance (Battle Of The Year Czech 2004) a později koncerty hip hop performerů. Zde se bohužel vyskytly výpadky zvuku vlivem zkratu, které bychom označili za jediný závažnější problém celého festivalu a tímto se za ně omlouváme. Jedním z hřebů večera bylo na Erektus scéně nekompromisní vystoupení amerických Visionaries, kteří spolu s Beat Junkies DJem Rhettmaticem předvedli profesionální přístup zvláště při nepříjemných výpadcích zvuku. Koncerty na hlavním podiu se těšily velkému zájmu a nejlepšího publika se jednoznačně dočkali Skyline a dánští headlineři Outlandish.

Počasí se v sobotu nad Prahou částečně udobřilo (v porovnání s pátečním a nedělním deštěm). I přesto, že nebylo slunečné počasí, které k open air festivalům neodmyslitelně patří, dorazilo na pražskou Štvanici bezmála 8500 návštěvníků, což se dá považovat za velký úspěch.

Návštěvníci festivalu mohli kromě 3 hudebních scén (world, taneční, hip hop) využít projížďky parníkem, kde byl umístěn “ice chillout“. Na závěr celého festivalu (který musel díky své poloze v centru města končit krátce po 22:00) byl pro všechny příjemnou rozlučkou monstrózní ohňostroj.

Celý festival proběhl v poklidu a přítomná security, hasiči i záchranná služba nemuseli nikterak zasahovat.

Dle prvních reakcí návštěvníků se festival Semtex Culture Praha svou premiérou uvedl na velmi slušné úrovni a v budoucnu se dá očekávat jeho pokračování.  

Tímto bychom též chtěli poděkovat generálnímu partnerovi celého festivalu – české společnosti Pinneli – vyrábějící energetické nápoje (Semtex, Semtex forte, Erektus, Green Tea…) která celý festival zastřešuje.

Poděkování též patří všem mediálním partnerům, kteří se podíleli na reklamní kampani: Óčko TV, Kiss Radio, Radio 1, Expres Radio, deník Metro, Lidové Noviny, Houser, Bassline, Board, Free Magazín, Think, Music, Lemon, Report 
BMG Czech Republic
servery: centrum.cz, libimseti.cz, bbarak.cz, techno.cz, musicserver.cz, rave.cz, fanonline.cz, clubber.cz, hip-hop.cz, prague.tv

Za měsíc v Brně naviděnou!

Přesně za měsíc v sobotu 26.6.2004 proběhne v brněnském Mariánském údolí obdoba pražského festivalu – Semtex Culture Brno. Se stejnou strukturou scén a až na vyjímky obměněným line upem. Cena a předprodeje zůstávají beze změn – tj. lístky v předprodeji přes Ticketpro a Ticketstream za solidních 100 Kč (na místě za 170). Jednoznačným tahákem jsou headlineři The ORB (UK) a na Erektus scéně Jehst (UK). Více informací hledejte v nejbližších dnech na oficiálním webu www.semtexculture.cz a v mediích.

 
 
 
 

FOTOREPORTY

 
 
 

ČLÁNKY AUTORA

 
 
 
 
 
 
 
 

Partnerské linky: festivaly 2016